وبلاگ الیاس میرزائیان

آخرین نظرات
  • ۲۴ آبان ۹۵، ۰۳:۱۱ - romina
    سلام

2000 کلمه انگلیسی گام مهمی برای یاد گرفتن زبان انگلیسی

الیاس میرزائیان | پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ب.ظ

دارم 2000 کلمه انگلیسی رو  یاد می گیرم البته 625 کلمه رو قبلا یاد گرفتم که البته مرور اون رو توی برنامه ی انکی زیاد پیگیرش نشدم چون رفتم سراغ گرامر 

الان هم تا آخر حرف g کلمه ها رو یاد گرفتم 

یک جمله برای هر کلمه پیدا می کنم - یک عکس و تلفظ و فونتیک و معنای اون به انگلیسی با کلمات ساده  و همه رو وارد برنامه  انکی می کنم 

انکی مثل جعبه لایتنر می مونه با این تفاوت که انکی هوشمند تره و هم تحت ویندوز و هم برای گوشی 

بعضی موقع ها کلمات ساده هستند و با عکس کارمون راه می افته ولی اگر کلمه با عکس نشه اون رو توضیح داد مثل موفقیت باید با جمله و تعریف اون با کلمات ساده همون 625 کلمه که قبلا با عکس یاد گرفتم لازمه


البته زمانی که 2000 کلمه رو وارد کردم مرور اون ها مهمتره 



یادگیری زبان انگلیسی

  • الیاس میرزائیان

انکی

یادگیری زبان انگلیسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی