وبلاگ الیاس میرزائیان

آخرین نظرات
  • ۲۴ آبان ۹۵، ۰۳:۱۱ - romina
    سلام

دیدن خوب ، بد ، جلف در فیلیمو

الیاس میرزائیان | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۲۰ ب.ظ

خوب بد جلف

اشتراک یکساله فیلمیو  رو 70 تومن خریدم  این کار رو به چند دلیل انجام دادم یکی این که اصولا دوست دارم حمایت کنم از سایت ها و استارت آپ ها و دلیل دوم هم به خاطر چند تا فیلم بود مثل درباره الی برف روی کاج ها که من هنوز ندیده مشون و دلیل سوم هم قرعه کشی بود و البته ترافیک مصرفی برای شاتلی ها نیم بها حساب میشه و علاوه بر اون برای خرید یکساله اشتراک تخفیف هم خورده بود 

نکته جالب توجه در فیلیمو اینه که شما نمی تونی فیلم رو دانلود کنی . تنها از طریق اپلیکیشن میتونی دانلود کنی و تازه وقتی هم که دانلود کردی نمیتونی کپی کنی چون تا جایی که من فهمیدم فیلم داخل خود نرم افزار دانلود میشه  و داخل حافظه گوشی  دانلود نمیشه

فیلیمو از حقوق تولید کننده به خوبی مراقبت می کنه

پس در واقع محکوم هستی که داخل گوشی فیلم رو تماشا کنی

و من هم لپ تاپ یا تلویزیون رو ترجیح میدم

سرویس هایی مثل فیلیمو یا نماوا کیفیت فیلم رو با سرعت اینترنت شما تنظیم می کنند پس اگر میخوایی با یک کیفیت نسبتا مطلوب فیلم رو ببینی باید صبر داشته باشی تا بذاری یک قسمتی از فیلم لود بشه روی مرورگرت تا بتونی بدون وقفه  فیلم رو ببینید

و البته  اشتراک نماوا رو هم خریدم .حدود 50 60 تومن .ترافیک مصرفی برای شاتلی ها رایگان هست چون سایت مال خود شاتله. یکی از دلایلی که اشتراک نماوا رو خریدم  مجموعه شوخی کردم مهران مدیری بود

البته من فیلم نت رو ترجیح میدم چون میتونم دانلود کنم ولی خوب بعضی رو فیلم ها رو نداره

خوب ، بد ، جلف  شوخی  یا سرکارگذاشتن بیننده ؟

خوب بد جلف رو از طریق فیلیمو دیدم اونم 2 بار . یکبار تنها دفعه دوم با داداشم

پیمان قاسم خانی نویسنده درجه یکیه . اون حالا اولین کار خودش رو ساخته و من از طریق سایت  فیلیمو خوب ، بد ، جلف رو دیدم

خوب بد جلف رو من فیلم فانی میدونم. بامزه که برای سرگرمی و وقت گذروندن خوبه . آدم رو میخندونه مثل فیلم پنجاه کیلو آلبالو

شوخی ها سیاسی نیستند یک سری شوخی های میشه گفت سطحی اجتماعی مثل خوش اومدن دو نفر از همدیگه ، سن خانم ها

در واقع با دیدن این فیلم به کسی برنمیخوره . قرار نیست بعد از دیدن فیلم بشینید فکر کنید . یک چند روزی ذهنتون درگیر شه . خودتون رو بزارید جای شخصیت های اصلی قصه که اگر من بودم جای فلانی چیکار می کردم .از این خبرا نیست

یک فیلم معمولی ساده که هیچ اندیشه ای عمیقی نداره

قراره شما یکی دو ساعت فیلم ببنید بخندید و برید پی زندگی تون و همون زندگی قبلی خودتون رو ادامه بدید

جنبه دیدن این فیلم رو باید داشته باشید قاسم خانی با سینماگران شوخی میکنه با آرایش کردن خانم ها شوخی می کنه خلاصه با هرچی که دستش برسه شوخی می کنه با جنس های چینی شوخی می کنه هر سکانس فیلم یک نوع شوخی حساب میشه و در سکانس آخر با مخاطبش شوخی می کنه . امیدوارم جنبه ش رو داشته باشید شاید بهتون بر بخوره و احساس کنید سرکار رفتید

  • الیاس میرزائیان

خوب بد جلف

فیلیمو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی