وبلاگ الیاس میرزائیان

آخرین نظرات
  • ۲۴ آبان ۹۵، ۰۳:۱۱ - romina
    سلام

خریدن روزنامه شرق

الیاس میرزائیان | شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

مدیر عامل روزنامه شرق

مصاحبه حسین دهباشی با مهدی رحمانیان (صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه ی شرق ) رو دیدم 

جدا از محتوای این مصاحبه ( جبهه رفتن مهدی رحمانیان ، خاطره ای از دکتر سروش ، تیتر های روزنامه ی شرق ، انتقاد از دولت ، توقیف های روزنامه و تلاش های رحمانیان برای رفع توقیف و ... ) که نکات جالبی داشت 

این نکته من رو به فکر فرو برد که چرا تا به حال حتی یکبار هم روزنامه ی شرق نخریدم 

روزنامه ی خراسان خریدم که متعلق به حزب باد هست . گاهی به میخ می کوبد و گاهی به نعل . تنها خوبی اون محلی بودن اون هست آگهی هاشم خوبه یک قسمت 4 صفحه ای هم داره به نام زندگی سلام بدک نیست توش پاسخ مردم رو داده مشکلات مربوط حوزه ی روان شناسی مردم 


من که ادعای آزادی مطبوعات رو دارم چرا حتی یک بار هم روزنامه ی شرق نخریدم ؟

حاضر نشدم کوچکترین هزینه ای کنم از جانب خودم تا کمک کنم افکار عمومی جامعه به مسئولان عالی رتبه نظام منتقل شه 

آیا باید همیشه منتظر باشیم تا دولت هزینه ی تغییرات رو خودش به تنهایی بده ؟


نظرات  (۲)

  • ترازوی وزن خانگی
  • ترازوی اندازه گیری وزن 
    طراحی بسیار باریک و قابل حمل 
    ارسال به سراسر کشور 
    من که فقط روزنامه همشهری میخونم
    پاسخ:
    حسین جان ممنونم از این که کامنت گذاشتی . کاشکی دلیلشم می گفتی . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی